فروش اینترنتی کالا

مقالات پیرامون فروش اینترنتی کالا

فروش اینترنتی کالا

مقالات پیرامون فروش اینترنتی کالا

خرید اینترنتی در چین در سال 2007 دو برابر افزایش یافت

میزان خرید اینترنتی در سال گذشته‌ی میلادی در چین به ‌٢/٨ میلیارد دلار رسید.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری شین‌هوا در گزارشی بر اساس آمار اعلام شده از سوی مرکز پژوهش اینترنت چین و Taobao، بزرگ‌ترین پورتال خرید اینترنتی این کشور اعلام کرد که ‌٥٥ میلیون نفر از ‌٢١٠ میلیون کاربر اینترنتی چینی، سال گذشته‌ی میلادی به خرید اینترنتی پرداختند.

بر اساس این گزارش در سال ‌٢٠٠٦ در حدود ‌١/٤٣ میلیون چینی برای خرید از اینترنت استفاده کردند که ارزش مبادلات صورت گرفته توسط آن‌ها به ‌٢/٣١ میلیارد یوان رسید.

طبق پیش‌بینی این گزارش، فروش آنلاین که اکنون کمتر از یک درصد از مجموع فروش در چین را تشکیل می‌دهد، تا سال ‌٢٠١٢، پنج تا هشت درصد از مجموع فروش در این کشور محسوب شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد